12 Ağustos 2013 Pazartesi

Yeniden





Minik bir not:
Blogger yayın hayatına çok küçük yaşta başlamıştım.O günden bu ana kadar onca şey geldi geçti.Bir bloğum olduğunu bile unutmuştum...
Son günlerde bir kaç defa girdim,güldüm,sevindim,değişik duygular içerisine girdim... Sanırım yeniden başlayabilirim.Değişmiş olarak.Daha faydalı ve yararlı şeyler paylaşarak...

Neden olmasın ;)

14 Kasım 2009 Cumartesi

NAMAZ...

Başka söz yok aslında namaz dedinmi yetmeli insana vaktini saatini bilip eda etmeli bir an önce Merak Ediyorum neden zor gelir insana NAMAZ neden herşeye bola sala vakit ayrırken namaz işin içine girdimi olmuyor yetmiyor diyebiliyor şaşıyorumm...

Acaba gerçekten vaktin darlığımı yoksa insandaki ölmüş maneviyatın darlığımı evet aslında düşününce gerçekten sığdıramıyor ama iş atağa gekince sırf Allah için kıldığın iki rekat namaz yüzünden vaktin nasılda bereketleniyo heleki bunu gönülden yapıp rabbimin verdiği nimetlere şükür edersen ohhooo :D

Bi insan namaz kılamıyorum diyemez çünkü Nasıl kılamıyon kardeşim Allah sana güç kuvvet vermiş ayak vermiş kol vermiş dünyada yaşa gününün 1 saatinide namaz ile bana ayır demiş ee bizde bunu yapmassak biraz nankörlük etmiş oluruz hani hep kızarızya şu kediciklere ( sahipleri yemek verir verir onlarda teşekkür için bi kere miyawlamaz bile) düşünsenize Rabbimize karşı bizimde onlar gibi olmamız hoş olurmu? Onun verdiği nimetlere sıhhata sağlığa işe güce göre günde bi saatçik namaz çokmu? bence değil sizdemi böyle düşünüyosunuz şimdi aklınıza belki yattı ama icraata geçmek lazım kırın şu nefsinizin zincirleri bakalım nefis mi daha güçlü sizmi? bence sizsiniz ama önce buna kendinizi inandırmanız gerek birde şu var bunu kılmayanlar için söylüyorum kendinizi namaz için sadece 40 gün sıkın çünkü kırk günü sonunda nefsiniz Allah'ın izniyle namaz için terbiye olmuş olur sonra siz unutsanız bile içinizdeki o his hadi kalk namaz geçiyo diyecek emin olunnn :)

Ve sonunda namazın sadece bu dünyadaki size verdiği değişiklikleri ve hediyeleri göreceksinizz bide bunun ahireti varkiii orası en güzeli işte ölümsüz olan o hayatta günde sadece 1 saatinizi ayırdığınız namaz size ahirette neler kazandırmışş :D

bide bi söz uydurmuştum onuda yazıyımm :) Hadi kalk bakalım namaza ,namazını kılmadan nasılda rahatlıkla oturuyorsun bilgisayar başına!!!

Sıkılmadan okuduğunuz için teşekkür ederim sormak istediğiniz bi şey olursa yorum mail vs yollayabilirsinizz :)

ama biraz geç cevap yollayabilirim fırsaT bulamıyorum pc başına geçmeye

16 Eylül 2009 Çarşamba

BAŞKA YAYIN...

geçen yazımda emolardan bahsedeceğimi söylemiştim ama vazgeçtimm :D

aslında abimle biraz konuştukk sonra abimm :bırak öyle mutlularsa öyle kalsınlarr boşuna rencide etme garibanlarıı :D

bnde pis pis güldüm ama neyse dedim napıcam onlarıı koyupp

başka bişey anlatıcam pazartesi günü kardeşim ve dayımın oğlu anaokuluna başladılar ilk gün saat 2de diye biliyodukk herkes nasıl yanlış anlamış bilmiyomm okula gidince öyle dedilerdee neyse götürdükk tabi 1de başlamış alışma dönemi olduğu içinde 3te bitiyo zaten ama yinede yarım saat bile durmadı bizimki onu görünce kuzende durmadı beraber ağladılar zaten kardeş gibiler ne oyuncakları ne kıyafetleri ayrı olmuyoo :) neyse ben bunlarla güzel konuştum dedimki yarın sizi ben götürücem dışarda beklicem çıkana kadar ama ağlamıcaksınız eğer akıllı durursanız akşama ödül varr :D

ödülü duyan çocuk söz dinlemezmii??? bide ödülde ödül olsa bi yere iftara davetliydik çocuklarada sizi akşama bi yere götürürüz filan dedimm (heheh çok fenayım demii)

neyse salı günü ilk sınıfa giren bizimkiler oldu ve ağlamadılar 3te eve dönüncede havamdan geçilmiyoduu :D ve bugündee aynı şekilde oldu ama sıkıldım artık dolu dolu 2 saat okulda bekliyomm sıkıldım diğerlerini bekliyenlerde var ama hepsi kocaman kadınlarr sıkıldım zaten benimle sohbet edende yok olsada ben sıkılırım o muhabbetten :)

neyse bugünde anlaştım yarın sizi bırakıcam eve gelicem diye inşaallah yollarlar :D hee bu arada resimde eklicektim dee daha çekmedikk en yakın zamanda çekip yayınlıcam inşaallah

...
HeRkEsE hAyIrLı AkŞaMlAr!!

11 Eylül 2009 Cuma

Ben Geldimmm...

Uzun zaman oldu cidden blog ortamına uğramayalı, bi kaç haftadır yorum yazmadan geziyorum blogları, dedim bari bi başlangıç yapayımm çok sık güncellemesemdee :)

şimdide ne yazayım ne edeyim bilmiyorum ama önceki yazılarımı gerçekten bi anlık öfkeyle sildimm gitti emeklerimm bunları yorumlarınızlada söylediniz ama ben başımın dikine gittimm :(

olsun her işte bi hayır vardır bakalımm belkidee bundan sonra daha iyi olurr öncekilerr acemiliktii hmm bu arada blogumu açalı 2,5 senee olduu burdan duyurayımm

bugünlükk bu kadar sanırım bi dahaki yazımdaa emolardan bahsedeceğimm (en gıcık olduğum tiplerdirr kendilerii...)

kendinize iyi bakınn Allah'a emanet olunnn...

22 Ağustos 2009 Cumartesi

:)

OOOO BN HİÇ UĞARAYAMIYORUM BLOGAA YAAAA :(

AMA BUNDAN SONRAA YEMEK DEĞİL SOHBET EDER GİBİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYOMM NE ZAMAN GERİ DÖNERSEMM


:D ^-^